1195 O bebeğin gelişimi ile ilgili. Benim bebeğim ilk haftalarda 10-12 gün önde gidiyordu. Şimdi 1 hafta önde. Önde de olabilir bazen geriye düşebilir bazen de tam haftasını gösterebilir. Bunlar önemli değil. Siz yine de ilk adet tarihinizi baz alın. Bildiğiniz gibi herkes 40 haftada doğum yapmıyor. Bazısı gelişimini erken tamamlıyor atıyorum ben 38 de geliyorum anne diyor. Hayır daha var bekle demiyoruz :)