Sabahları çok köyü oluyorum ya ben 28+4 hamileyim elim ayağım boşalıyor kendime gelemiyorum yemek yesem bile kendime gelemiyorum niye böyle oluyor doktoruma sordum yataktan hızlı kalkıyorsundur diyor alakası yok yavaş kalkıyorum oturuyorum Bile hatta hala Bile iyi değilim