laboratuvarbebegi1 Tüp bebek yöntemiyle hamileyim 2 hafta sonra aşı için sağlık ocağı çağırdı sizce zararı olur mu vurmayalı mıyım ?
Merve laboratuvarbebegi1 tüp bebeklerle ilgili kısmı bilmiyorum muhakkak doktorunuza danışın. Sağlıkocağında ki aile hekiminizde bu konuda yönlendirici olacaktır