Esrabrhkl Bence riske atma eğer öyle bir durum olmuş olsa doktorlardan da illa ki yapanlar olurdu. Eskiye kıyaslama bence önceden insanlar doktor yüzü görmeden doğum yapıyorlamış ama şimdi şartlar çok değişti. Bende 30+2 deyim normal istiyorum banada ters dedi 35e kadar dönebilir dedi dönmezse sezeryan dedi ama inşallah döner diyorum bende :)