Gizem0107 mecburi sezaryen mi canım normal Doğum olma ihtimali var mı ona göre doktorun hareket eder bence , bu haftalarda bu gibi belirtiler normal yazıyor hem bilgili ve yaşayan anneler , sancının 10 dk da ve sonra 5 dk da bir gelip gitmesi Doğum belirtisi diyorlar tabi bunun yanında önceden suyu gelen , nişanı gelende var ( akıntıyla karşılık kan ) o yüzden tedbirli ol kesin sezaryen ise doktoruna başvur sancılar kasılmalar düzenli olursa