Iremgokce Busetekett ilaç kullanamama rağmen geçmiyor canım üç ayım doldu hala geçmigor geçmeyince geçmiyor bana hiç birşey iyi gelmiyor 🥴🥴
Busetekett Minnosizmmm valla Allah yardımcın olsun bende o zaman sadece iştahsızlık vardı bulantı yoktu çoğu insan hiç bulantı çekmeden geçiriyormuş hamileliğini ☹
Minnosizmmm Busetekett bugün doktorum bulantı sağlıklı bir gebeliğin belirtisidir dedi kendimi öyle avutucam artık 😊🙈
espalp Busetekett ben 15 hafta bulantı çektim. Muz, süt, leblebi, çubuk kraker iyi geliyordu. Özellikle muz tek geçerim 😍
Minnosizmmm Busetekett benimki bu aralar geçti çok şükür biraz ham böyle mayhosu nektarin yedim günlük ondan yiyorum iyi geldi