Kvrckanne_03 Günaydın kızlar dün soru sordum görmediniz galiba tekrar sormak istiyorum benim adetim normalde çok ağrılı geçerdi eğer adet olsaydım 3 gün sonra adet olcaktım ve bu yüzden kasıklarımda ağrı var adet günü yaklaştığı için mi bu kadar ağrı oluyor ?
_berivan1404 Kvrckanne_03 günaydın canım evet ilk aylar olabiliyor adet olucak gibi hissediyordum bende, agrılarım oluyordu normal bir şey bu
Deletedmom381 Kvrckanne_03 Belli bir döneme kadar adet görecekmiş durumlarını yaşarsın demişti doktorum gerçekten de yaşadım ama yanlış hatırlamıyorsam 4’üncü aydan itibaren normal seyrinde devam etti. Şimdi 34+2’yiz 🤗 Sende hayırlısıyla atlatıp biraz rahatlarsın inşallah canım 😊 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Snglmhmt Bazen hamilelik belirtsi olabiliyor canım adet ağrısı ben baya kasık bel ağrısı çektim adetten önce başladı hafifte kan geldi adet oluyorum sandım ama hamileymişim baya çok öğrendim bu yüzden 😊
Kvrckanne_03 Snglmhmt ben 8 haftalık hamileyim canım benim 😌 adet dönemime 3 gün kaldı olmıcak ya acaba ondan mı ağrıyo dedim 🌸
Kvrckanne_03 Snglmhmt birde ben üstüne görme yaşadım hamileymişim haberim yok meğer üstüne görmüşüm 😌🤲🏻🌸