Kizlar dun aksam bas agrisiyla hastaneye geldim ve biseyin yok deyip beni geriye gonderirler diye dusundum dedim yine kendi kendime kuruntu yapiyorum. Malesef idrarda protein cikti tansiyonumda yuksek cikti kan sonuclarim dusuk cikti ve 3cm acikligim varmis ben sok oldum cunku ne yuruyus yaptim ne hurma yedim acikligimin olmasini hic beklemiyordum. Gebelik zehirlenmesi geciriyorum suan😔 ve dogumu baslatmak istiyorlar birazcik korkuyorum. NOLURSUNUZ BAŞ AGRISI DEYIP GECMEYIN ONEMLI OLABILIYORMUS. Lütfen bana dua edebilirmisiniz?