ErBu Merhaba 25 haftalık hamileyim kan ilacı kullanıyorum ama yinede kanım düşük çıkıyor. Bunun için bir öneriniz var mıdır ?
meryemm_demir Valla bende hep kullanmama rağmen düşük çıktı 37. Haftadayım şuan geçen hafta serum olarak kan takıldı ve tekrar takılıcak çarşamba günü doğuma alamam yoksa kan kaybından gidersin dedi...