Gulse46 8+4um kesen aşağıda hatta rahim ağzına yakınmış 7haftada kanama yaşadım hastanede 2gece yattım şimdi de azıcık gezsek kahve leke oluyor böyle olup yukarı toparlanan oldumu nolur bana umut olun
[silindi] Gulse46 canım ben sürekli öyleydim kanama ile geçirdim şükür geçti oğlum 1 yaşına girecek bol bol dinlen bir kaç ay geçene kadar hakkımda hayırlısı inşallah bol dua