Adetlerin düzenliyse eğer hamile olabilirsin bazende stres yaptığındada adet geçikmesi olabiliyor kendimden biliyorum her ay hamile kalmışımdır diye kendimi strese sokuyordum yumurtlama testi bile yapıyordum hamile kalabilmek için kalmıyordum umudumu kestim stres yapmamaya başladım bi baktım o ay hamile kalmışım inanamadım hamilr kalmak istiyorsan o kafanın boş olması lazım canm inşallah sende hamilesindir kişiden kişiye değişir ben adetime 1 gün varken evde test yaptım pozitif çıkmıştı