Yenianne92 Hanimlar hamilelikte omega 3 kullanan var mi ne zaman kullanmaya basladiniz ve kilo yapiyor mu
Senalii Yenianne92 Merhaba ben 13. Haftadan itibaren imom Omega 3 gıda takviyesi kullanıyorum, şu an 19 haftalık oldum, 5 kg aldım bu zamana kadar. Ama ilk 3 ay düşük tehlikem vardı ve yedim yedim yattım kilo ondan almış olabilirim
Betul3535 Yenianne92 hamile kalmadan önce kullanmaya başladım şuan 3 aylık hala devam hiç kilo almadım
NihanMine Yenianne92 bende 12. Haftada başladım ocean plus onu kullanıyorum doktorum bunu verdi ama kilo almadım daha 😊
AygyulSina Yenianne92 13 haftada basladim galina emin degilim ama hamilelik sonlanincaya kadar kulandim ve kilo yapmiyor. Bisey sormak istiyorum kilo yapsa kulanmicakmisin?
Yenianne92 NihanMine bana hic vermediler neden acaba son 3 ay verecegim dedi doktorum sonra ben doktoru degistirince kaldi yenisi bir sey demedi ben de sormayi unuttum
NihanMine Yenianne92 benim bağışıklık sistemim düşmüştü ağızımda falan aft çıkmıştı doktoruma danıştım artık folik asit i bırak buna başla iyi gelir demişti sende bi sorarsın doktoruna hem folik asit hem omg3 aynı anda kullanılmıyor çünkü
Ahsen1625 Yenianne92 Bnde kndm istedm gecen aldm eczaneden youplas balik yagi daha icemedim kokusu bni korkuttu
Yenianne92 NihanMine folikasiti biraktiktan sonrada vermediler 29 haftalik oldum ben randevum da yeni gecti soramiyorum
Tntuna Yenianne92 NihanMine ilginç geldi bana. 25 haftalığım ve neredeyse başından beri hem omega hem folik asit kullanıyorum. Hem de multivitamin olarak.
Senalii Yenianne92 Genelde bütün hamilelere veriyorlar aslında unutmuştur muhtemelen doktorunuz. Bu ilacın bir de emzirme döneminde olanı var. Zaten devlet karşılamıyor bunu ben 56 tl gibi bir fiyata almıştım. Şimdi ilacım bitti mesela doktorun söylemesini beklemeden ben kendim yenisini aldım
Yenianne92 AygyulSina 20 kilo aldim suana kadar. Eger bebegimin ihtiyaci varsa kullanirim ama yoksa kullanmam.
Deniz65 Ahsen1625 burnunuzu kaparak yutun üstüne magnezyum ilacını içiyorum şekerli yine burnum kapalıyken hiç tadını almıyorum başka içeçek de olabilir
Ahsen1625 Yenianne92 Abdi ibrahimin youplas 2 kutu 69 tl kmpnya var mis...138den inmis fiyat. 1 kituda 30 kapsul
NihanMine Tntuna bana ikisini aynı anda kullanamazsın zaten içerikleri aynı ikisi aynı anda çok fazla gelir demişti o yüzden sadece omg 3 e başladık zaten içinde folik asit var demişti ocean plus kullanıyorum ben bunu verdi doktor balık yağı ve omg 3