Merhabalar,
21+5. Haftamdayim. 1 haftadır kasiklarimda regl ağrısı gibi bir ağrı vardı pek ustelemedim dün çok agriyinca doktora gittim. Bebeğin kasıklara indiğini ve istenmeyen bir durum olduğunu söyledi. Aynı zamanda enfeksiyon da varmış.
Böyle bir durumla karşılaşıp, düzelen-bebeği yukarı çıkan var mı?