Aysn-bektas Bende başka şehir de devlet hastanesinde normal doğum yaptım. Kaynanamlarin yanında yaptım. Annemler kalabalık babannem ve bir özürlü halam da onlarla kalıyor çok yorulur diye orada kalmayı ben istemedim.. Kendi evin gibi olmuyor, sobaliydi ev mecbur kayinpederimin yanında emzirdim yattım vs . Denilenlere çok kulak asmadım. Ama kaynanam Allah razı olsun çok güzel ilgilendi. Dikişlerimden oturamıyorum diye tepsiyle önüme yemek getirdi. Dışarı çıkarmadı bir iş yaptırmadı.. Ama dediğim gibi kendi evin gibi olmuyor annenin evi de olsa 😊