Pinarb canim merhaba incia markasinin bitkisel koruyucusu var. Cok da guzel kokuyor. Onu kullaniyorum. Cok memnunum. Benim kan gurubum 0 pozitif. Nerde olursam mutlaka sivrisinekler buluyor beni😅incia kullandgmdan beri inanilmaz rahatim. Bu arada o markanin gunes koruyucusu da cok iyidir. Tavsiye ederim.