Mira_07 yani.şuan ki forumda yardımcı olacaktır demek istemiştim 😊 benimde yok türkiyede olsamda aileler uzakta..eş en önemli destekçi yeri geldiğinde..geri kalanları ceylan için aslana benzetiyorlar..telaş yaptırırlar gerek yok 😊 doğum yapacak olan biziz,, bebek herkesten daha iyi biliyor yolunu..gerisi allaha kalmış canım süre tutmaya devam 🙈😊😊