PrenssAnnesiiii bende ayaklandım çok şükür, benimkininde başı bi hafta önde göbeği geride bi hafta olması sıkıntı değil üzme kendini, nerelerden geldik biz buralara, yavrularımız cidden güçlü şekilde tutundular hayata, bundan sonrası kolay inşaAllah🤗