Sankihayal Kizlar merhaba. 22. Haftaya girdim. 2 gundur ozellikle geceleri gogusumun islakligina uyaniyorum. Bu sabah sıktıgımda gogus uclarimi ilk once sari sonra seffat su geliyor. Yan yattigim icin ve goguslerim buyuk olduqu icin sanirim birbirlerini sıkıştiriyorlar ve baskı ile sut geliyor. Basina gelen var mi ?
seyda006 Sankihayal benimde şeffaf akıntı ve kan geliyodu geçen hafta doktora söyledim göğüs büyüyo süt oluşuyo normal bi durum fln dedi ciddiyeye gittim o da kuruluk fln oluyodur dedi hiç bişey anlamadım ben 🙆
Kfkf Sankihayal aynısı bende var hatta ozellıkle terledıgımdd ben sıkmadım ama hafif serbete benzeyen yapıskanımsı yapıda olan i sıvı geldi zaten gelıyor Du üstümü. Giyinirken cok net gordum evet uyanıyorum ve ustume cıkmıs oluyo hatta gecen gun butun gogsum kaplıca kadar gelmıstı uyurken kanama ve sarı iltihap tarzı olmadıgı surece korkma dedi doktor bide o süt degil canım süt dogum yaptık dan cocugun eşi senden ayrıldıktan sonra salgılanan hormonla oluyor mus korkma ama sudyen takarsan daha iyi daha az y gelıyor
Seda05 Sankihayal bende oluyordu o haftada aynı şekilde sonra geçti. Sıkma canım elleme. Normalmiş göğüs kendini hazırlıyormuş yani ben öyle biliyorum 😊
Sankihayal Ecmelinannesi ozellikle sikmiyorum. Internette biraz arastirdim kokuluysa ve sariysa doktorunuza basvurun yaziyordur. O yuzden siktim baktim. Ama yan yattigimda kendiligindem akiyor zaten. Sizce doktora gitmelimiyim? Sizin doguma kadar devam mi etti?
Ecmelinannesi Sankihayal canım ben henüz doğum yapmadım benimde 20.haftada gelmişti şuan 29 haftaligiz Halen de arada geliyor ama normaldir deniliyor endiselencek birsey yok yinede için rahat olsun diye doktoruna diyebilirsin oda eminimki normal dıcek çünkü kimi hamilelerin son ayda sıvı gelir kim başlarda gelir
Sankihayal seyda006 herkesin farkli oluyor demekki kimisinde hic gelmiyor bile. En iyisi bi doktora sormak seyda006 doktorun o sekilde soylediyse hic endiselenme canim
seyda006 Sankihayal yani ewt kötü bişey demedi ama bakmadı bile sdce o aklıma takıldı herhangi bi muayne fln yapmadı sanırım burda okumuştum göğüs ucu kanarsa sütümüze bulaşırsa kan doktor onu bebeğe verdirmiyomuş diye bilmem ne kadar doğru benimki hep kanıyo
Cnrsare Benimde geçen haftalarda az biraz sütüm geldi. İlk hamileliğimde de gelmişti doğum esnasında zorlanmadan bebeğim süte doydu :) inşallah sizinde bol sütünüz olur
Kfkf seyda006 benım 4 aylık dan beri geliyo 😀🤦♀️ anneminde öyle imiş hatta gobegını kadar geldıgı bile olurmus ama asla sıkma bı daha
Chan Gelmesi gayet normal. Gelmemesi de keza öyle. Sıkılmamasının nedeni 1) doğumu tetiklemesi 2) çok besleyici, hatta aşı değerinde bir süt olması göğüsten gelen ilk sütler. Bebeğinizin faydalanması büyük önem arz ediyor.