Adetim 32 gün gecikti bir kac kere test yaptım şuan maddi acıdan doktorada gidemiyorum gecen hafta idrar testi yaptım cıkmadı. Adetimi nasıl söktüre bilirim acaba. Demin lavoboya girdim pembe akıntı geldi peceteye gerisi gelmedi. Adet belirtimde yok anlamadım noluyor bana..