Kızlar yardım edin. Dün İshal ve kusma nedeniyle hastanede yattım. Besin zehirlenmesi dedi doktor. 18 haftalık hamileyim. Bugün öğlen hastaneden çıktım. Bir saat önce tuvalete girdiğimde koyu renkte baya kan oldu peçete. Acile gittim bebek iyi dedi. Kendi doktorumu aradım ishal kaynaklı olabilir yarın gel dedi. Şimdi lekelenmem devam ediyor. Böyle birşey yaşayan var mı