18 +2 haftalik gebeyim henuz hoc hissedemedim kizimi 2. Gebeligim normalmidir acaba?
Bende 18+4 ama hissedemedim benimde kız 🙏🏼
18+6 yim bende hiç hissedemedim üstelik cinsiyetimizde hala öğrenemedik 🙁
Normal sanirim ozaman😀