Sukella canım doktoruna güvenmelisin belki senin miniği aceleci görmüştür ondan acele etmiştir benim doktorum nişanım gelmesine rağmen 38+6 verdi daha gelmez bu içerde dursun biraz daha diyip bende tedirgin bekliyorum şuan sanki geliverecek gibi ama Doğuma 4gün kaldı nişanımda geleli 1haftayı geçti doktorlar biliyor işini merak etme