ElifAlya Ben de 30+6 dayım. Benim kızın da hareketleri çok arttı yada büyüdüğü için biz daha çok hissediyoruz😊🙏🏻🧿
yLzgrLr Dereyhus bayrama gün verdi canım ama eğer bebekte sıkıntı olmazsa 15 inde de alabılırız dedi inşallah saglıkla dogsun hepimizinki 🙏💙 hazırlıkları tamamlamaya calısıyorum bende
Dereyhus yLzgrLr amiiinn inşallah canm hayırlısıyla sağlıkla mutlu sona ulaşalım hepberaber ☺️ Hazırlıklarda bitmiyo valla hep başka bişey cıkıyo bide sıcaklar bi yandan bunaltyo
Tubabulat2018 Aysekk53 33+5 den selam kızlar. Kizimizla kavuşmamıza son 44 günümüz hazırlıklarını hala yapıyorum.😇
Kaderbala Adaverta Gayet normal her zaman yediklerimi yedim 36 haftaya eş değer gidiyorsun dedi doktor 😀
Adaverta Kaderbala önden gittiği için kilosu öyle yani diğer postunuzu da gördüm şimdi. Normal yapabilirsiniz inşallah 🙏🏻😊
Kaderbala Adaverta Yok ya yapılan tahlillerde herşey normal çıktı şuan için diyabet iyisi şeker iyisi tansiyon ölçüldü iyi muhtemelen tosun paşa dogurucam 😂🤗