Adaverta seyma281015 maşallah 32+1de 1826ydı kilosu acaba zayıf mı diye düşünüyorum ondan sordum canım teşekkür ederim 😊
FtM_glb2 32+6 olduk suan hastahanede yiz sancim vardı durduruldu ve tekrarlamaz inş hayırlısı ile 40 gün daha dayanabiliriz sonra sezeryan olacağız ilki de sezeryandi benim
Sumeyraerva Aysekk53 32+4 ayniyiz yani ama benim dogum senden biraz daha once olabilir sezeryan olacagi icin buyuk ihtimalle bayramdan once alacagizz gibi gorunuyor. Rizeli birinin olmasi guzelmis yaa iki senedir gidemiyorum zaten ozledim bayaga
Eda3535 yLzgrLr doktor gün mü verdi yoksa sizin hesabınıza göremi bende 32 hafta oldu bugün ama progrma göre 27 agustos yzıyor
Tugba1234 mucize42 evet mutlu oluyo insan ama dusunmeden edemiyorum niye hic durmuyo bi sorun mu var diye normalde boyle degildi cunku😃😃