Tugba1234 Aysekk53 bende 32+3 kizlar ya benim bebegim 31 haftalikdan beri yani yaklaşık on gundur baya hareketli sizde durumlar nasil endişeleniyorum bazen bir sorun mu var diye hic uyumuyor mu diye düşünüyorum
Sumeyraerva Aysekk53 32+4 ayniyiz yani ama benim dogum senden biraz daha once olabilir sezeryan olacagi icin buyuk ihtimalle bayramdan once alacagizz gibi gorunuyor. Rizeli birinin olmasi guzelmis yaa iki senedir gidemiyorum zaten ozledim bayaga
Aysekk53 Tugba1234 benimde aynı canım kıpır kıpır hiç durmuyo . İnternette okumustum . Suyu bu zamanda azalıp sabitlendiği için oynamaya alanı daha çok oluyomus herakde o yüzden bu kadar hareketli
mucize42 Tugba1234 aynı seyi bende yaşıyorum eşim doktora sordu hareketli bebek mutlu bebektir sen hareket ettikce mutlu ol dedi😍
Mzgn01 Tugba1234 ya bende aynı şeyi düşünüyorm . Uygulama da bebeğiniz günün %90ınınu uyuyarak geçiriyor demişti asla öyle oldugunu düşünmüyorum sanki hiç uyumuyor gibi tuhafıma gitti normal mi değil mi diye merak ediyorm