Selamunaleyküm arkadaşlar bu forum hamilelik forumu evet ama bir çok hamile annemiz çok büyük sıkıntılardan geçiyor ve neredeyse bende dahil hepimizin var bir sıkıntısı. Diyeceğim o ki başlıkta da söylediğim gibi iyi ki varsınız ♥ Hamile bir anneyi ancak hamile anneler anlar ve sizde eksik olmayın çok destek oluyorsunuz. Allah burada böyle güzel dostluklar kurmayı nasip etsin. Dertlerini yazan ve yazamayan o kadar güzel anneler var ki size naçizane fikrimi beyan etmek isterim. SİZ ÇOK GÜZEL VE MÜKEMMEL ANNELERSİNİZ, BEBEĞİNİZ SİZİN MUCİZENİZ VE HİÇ BİRŞEY SİZDEN DEĞERLİ DEĞİL UNUTMAYIN. Olduğu zaman bir sıkıntınız yazın utanmayın sıkılmayın bizde de var o dertler paylaşırsak rahatlarız teselli ve dua buluruz inşaallah. Seviliyorsunuz ♥