yigitalptb Yasem1n normal mi sezaryen mi olacağı belli mi? Sancın kasılman oluyor mu? Aynıyız hemen hemen ondan merak ettim 😊 benim de 19
guler27smsk_ Ezoo kız olmaz olur. Mu kızımda bilmiyordum. Ne yasayacagimi korkmuyordum ama bunda biliyorum biraz korku biraz heyecan 😊
Aygl Ezoo oy maşallah benimde kiz bisey sorcam size ya günümüz ayni ya belki aynidir diye 2 gundur cok cok az hareketi sizinde oyle mi onun oncesinde baya hareketliydi yarin kontrole gitcem zaten de aklima takildi