Nagii61 Kızlarr kafayı yemek üzereyim mide yanması nasıl geçer yardım edin 36 haftam bitecek sanki ilk hamilelik aylarım gibi cok yanıyor uyutmuyor kesin yanmayı geçiren bısey varmı lutfennn???
CanNurdan Nagii61 benimki soğuk sütle geçiyor ama bugün başka bi postta bi şurup önermişlerdi ama not almadım inşallah geçer canım
Duyguveminigi Nagii61 sut veya ygurt mide yanmasi icn doktrm ayrca bi hap verdi bana onuda icyrm bi kac saate hap etki edio ama oncelgm ygurt oluyo
Ascvk Nagii61 canım ben her gün sabah aç karna nexium ilaç kullanıyorum 12. Haftamdan beri ve gün için de gaviskon şurup 🤦🏼♀️ Başka türlü geçmiyor kesinlikle bağırsaklarımdan kaynaklı rahatsızlığım olduğu için ben süt bile içemiyorum sadece ilaçlar fayda ediyor 🤦🏼♀️
Nagii61 Gecmıyor maleseff neden yanar bu kadar anlamıyorum ılk 4 ay çektim simdi son ayımda nerden cıktı 😓😓😓
Elmaasflll Bana da gaviscon yazmıştı ama o geçirmedi lansor yazdı o çok iyi geldi süt falan geçirmiyor
Ahsen1625 Nagii61 Cnm bnde 32 ym.ucgundur basa donmus bi yanmalar surupsuz gecmio oda arara azaltio...hic bise yiyemiom korkumdan