Hnfeshnn Merhaba, 34+2 günlük hamileyim. Ancak iç çamaşırım ıslanıyor. İdrar kaçırma da değil. Ama ne olduğunu anlamıyorum sabah doktora gidicem ama yaşayan var mı sormak istedim . Teşekkürler
Pnrarvn Hnfeshnn canm bende 34+5 im benmde hep ıslak ama ben ter olduğunu düşünüyorum 🙈 daha önceden bir kaybımda suyum gelmişti o bildiğin pıtpıt damlıyor tutamıyorsjn onu su felan değildir bence içini rahat tut yinede sor doktoruna sıvıyı ölçer yada amniyosur testi yapar
Melikesultan Hnfeshnn bende 28+5 im benimde surekli terden islaniyor bazen acaba suyummu geliyor diyorum ama sanmiyorum
Mira_07 Hnfeshnn gayet normal çünkü bende oyleydı soruyodum normal bebek baskı yapıo dıolardı ama sn yınede sor içinde kalmasın🙏🏻
Ezgib Hnfeshnn canim benimde 20. Haftamda bildiğin sabahtan öğlene kadar 8 kere islandi korktum su diye doktora gittik hemen kontrol etti alttan böyle bi kagit sürdü içime renginin degismesini bekledik degismedi ama degisseydi suymus sonra bana döndü dediki altina isiyorsun sen 🤭ama farkinda olmuyorsun gebelikte olur bu dedi sende bi takip et bakalim
Hnfeshnn Pnrarvn Ter olduğunu düşünüyordum bende. Ancak bugün o kadar serindi ki hava dışarıdaydım terlemedim hatta üşüdüm bile. İnsallah su değildir daha küçük çünküüü kilosu falan insanın aklına hersey geliyor.😔
Pnrarvn Hnfeshnn en iyisi lavobada bekle damlama olcak mı diye bir kontrol et ben öyle yapıyordun hep zaten sızıntıysa doktora gidene kadar birşey olmaz allahın izniyle
Hnfeshnn Mira_07 çok sağol kuzum. Yaniii karnımda da sertleşmeler başladı bu ara çok tedirgin oldum yine bi sorayım ben sabaha dayanmadım yazdım buraya fikir almak için yine de
Hnfeshnn Ezgib aslında çok afedersin idrar kokusu da var ama konduramadım kendime sanırım🤣 yani kendimden Emin’im idrar kaçırmadığıma diyimm
Mira_07 Hnfeshnn Hnfeshnn İnsan korkuyor walla ya ama bence bizde azcık fazla evham yapıyoruz aman napalım sağlıklı bi şekilde kucagımıza alana kadar durum bu elimiZde dgl🤷🏻♀️😂
Ezgib Hnfeshnn ya iste bide esime panik yaptırdım sonra benle dalga gecti sidikli isiyomus bunun icin hastaneye geldik diye 😂insallah idrardir sizinde sabaha kadr takip edin bi sabah doktorunuz varmis zaten hersey yolundadir insallah bu arada hala devam ediyor isemeler 🤭😂
Mira_07 Ezgib 😂😂😂😂😂ben bazen benimkine takılıyorum KESK’e hamile kalabilsedin de anlasaydın halimden die😂
Hnfeshnn Ayyy benimki de der vallahi doktor eğer idrar derse adım sidikliye çıkar evde 😂😂😂😂 neyse annelik böyle bişey insallah öyledir de suyum değildir 🤣 sidikli olmaya razıyım. 34 haftalıkken suyum gelmesi beni çok korkutur 🙄🙄
Semooshh Benimde sürekli, ıslanıyo ama idrar kaçırıyorum geldiği gibi gitmem gerekiyor 😁 kendimi bildiğimden hiç, sesim çıkmıyor 😂😂
Ssraa Akıntıdır :) 40 olduk biz biraz azaldı ama o haftalarda çok yoğundu (ya da azalmadı ben alıştım)😂
FHKK Hnfeshnn Canım suyun değildir korkma su bie anda boşalıyormuş. 39+2 Bende de çok fazla akıntı var yuvarlak yuvarlak ıslanıyor çamaşır bazende idrar kaçırıyorum gibi oluyor ama akıntı bence
Ankara-06 Hnfeshnn benimde 24haftamda oldu normal ıslaklığı geçtim lavabodan kalkarken akıyor gibi hissetmeye başladım doktora söyledim turnesollu kağıt verdi pozitif çıkınca yatış dedi sonra amnisure testi yapıldı çok şükür negatif çıktı