Baharberber Kızlar 14+1 haftalığım ve tırnak batması sonucu iltihap oluştu doktora gitmem gerektiğini biliyorum ama doktora gitmeden de yapabileceğim birşeyler varmı yada başına gelen varmı yardım edebilirmisiniz bebeğime bir zararı olur mu
Ezgib Baharberber canin soğanı kavurup hafif sicakken batan tirnagina sar biraz agri yapiyor ama tüm iltihabi cekiyor rahatliyorsun
Minnosizmmm Baharberber bizde tüm soğanı kozleriz ama sen folyoyla sar fırında pişir ortasını çıkar geri kalan kısmı olduğu gibi parmağına geçir sar bir gece yat o iltihap kısmını alıyor ama tırnak ete doğru uzamışsa onu kes kenardan kolonya sür ve o batan kısma hep kolonyali pamuk koy banyodan sonra altına pamuk koy benim eşim tırnak batmasından 3 kere ameliyat oldu 2 ayağından çok zor inan ilk ikisinde tırnağını çektiler sonuncu da kenarlarından kesip kalan kısmı çektiler iyi bir doktor bulman şart ileri bi durum olduysa
Baharberber @Minnosizmmm batan kısmı aldım diye düşünüyorum banyodan sonra kolanya sürdüm birazcık uğraştım çıkarttım küçük birşey ama iltihapın yanından hafif bastırınca acısı var yine tam alamadım mı diye düşünmüyorum değil
Minnosizmmm Baharberber canım bence sen o dediğim soğan tarifini yap baktin geçmiyor doktora git ihmal edilecek bir şey değil
Baharberber @Minnosizmmm tamam canım ben bu gece yapıyım öyle baktım geçmedi doktordan randevu alıyımda gidiyim
Baharberber Doktora gittim arkadaşlar iltihap için krem ve ampul verdi onu kullanıyorum sonra tekrardan gidicem batığa bakıcaklar