Mervealya18 Arkadaslar kızılaya gidip memnun kalan yada kalmayan önerdiğiniz bi doktor varmı veya doğum ücreti uygunmus galiba arastırmak istedim
duyguozz26 Ben pınar hanıma gittim çok tarlı güleç bi kadın ama kendi kendine bakıyor konuşuyor çok bilgi vermiyor ve çok kısa sürüyor diye başka haataneye geçtim 😊