Xmom Arabayi bugun aldik öneriler üzerine. Fakat denemek icin kurduğumuzda, arabayı katlayinca gölgeliği sürekli çıkıyor yerinden. Arabayı kullanan ve böyle bir sıkıntı yasayan oldu mu acaba?