espalp Deryasytrk pınar denge laktozsuz içebiliyorum sadece. Günde 1 litreye yakın içtiğim için diğer bütün sütler bağırsaklarımı bozuyor😂
Haribo42 Deryasytrk ben torkunum yarım yağlı normal sütünü alıyodm ama artık tam yağlısını alıcam. Günlük sütünü hiç denemedm dışardan aldığımız günlük sütleri içemiyorm bidemi bulandırıyo o nasıl acaba
Melisasaa espalp çocuk doğduktan sonra süt dişleri hemen çürüyor günde 1 bardak süt yeterli olabilir . Peynir Yemen daha sağlıklı peynirde sütten çok protein var diye biliyorum 🌹
espalp Ayguns çocukluğumdan beri yoğurt yiyemiyorum kalsiyumum hep sınırda o yüzden bol bol süt içiyorum😂 inşallah yarıyordur tosunuma😂
Zehralismail En katkısızı ve doğal olanı sek sütmüş. Gıda mühendisi olan bi akrabamız herkese söyleyin demiş. Ve şok bim a101 arasında da üürnleri en katkısız olan doğal a yakın olan bim miş. Şok ve a101 e göre.