Egemom benim bir sıkıntı yoktu dr istediğin gibi gez dolaş seyahate çik denize havuza gir bol bol yuz dedi havuz temizse tabi kalabaliksa grme dedi. Girdiğinde ıslak mayo ile kalma zaten normalde.bile mantar olmaya müsait oluyor ozaman hamileyken hiç çekilmiyor o durum😑 yoldada mola ver 2 daatte bir birde ayaklarini yuksek tutabilirsin çocuğa bişey olacağından degil de senin konforun için ve tani mutlaka doktorunla konuş ben yola çıkacağım deyince gel eşine çocuğa bir bakalım demisti