saree bende gebelik testi ile cinsiyet belli oluyor sandım benimde 2.günün sonuydu arkadaşla konuşuyordum kız deli msn kalk test yap varsa zaten çıkar dedi kalktım yaptım çift çizgi çıktı çarşamba günü yaptım testi cuma da ka verdim 2,5 haftalık hamileydim o zaman şimdi 10+1 11.Haftaya başladık bebişimle zaman çabuk geçiyor p.tesi günü doktora gidecem eğer gösterirse öğrenirsin cinsiyetini dediler genel olarak 12.hafta oluyormuş 🥰