Kesinlikle doğru. Bende 29 gün önce 2. Kızımı doğurdum sancımın gelmesi gece saat 1 e geliyordu 3 buçuk da doğurdum 2 ısınmayla hemde. Maşallah diyim😊 ilk doğumumda 8-8 saat aralıksız suni sancı çekmiltim doğunca kızımı kucağıma bile alamamıştım içim kabul etmemişti. Ama bu çok kolay oldu çok şükür. Darısı sizlerin başına