Merhaba
Ben 12+2 haftalık hamileyim. İkili test için gittiğimde bebeğin mesanesinde şişme olduğunu söyledi, detaylıya gönderdi. “Megasistis”(mesanede çiş birikmesi) tanısı kondu. Sıvı ve parça alındı. 1 ay sonra sonucu çıkacak.
Başına böyle bir şey gelen var mı? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.