Bende 10+2 gunlugum dun gece idrarimdan sonra temizlenirken pecetemde koyu kahverengi vardi. Gece bekledik esimle sabah uyandigimda gene vardi akintiyla beraber koyu kahverengi. Doktorumu aradim korkulacak birsey yok simdilik dedi yat dinlen 2 gun takip et gecmezse gel gorelim baklim dedi. Suanda hala geliyor ama oyle kipkirmizi yada regl seklinde gelmiyor oturup kalkarken falan . Basina gelen varmi?