minikkurabiyem2019 Merhaba! Kızlar ben 26 haftalıgız .su içsem 10 dk gecmeden tuvalete cıkıyorum gece 3 kez bile buluyor cıkmam sizdedemi oyle normalmı
Ahmetefe minikkurabiyem2019 cnm şimdi iyi daha gece üç kez çıkıyorsan 😅 ben37 haftalığım saat başıbtuvaletteyim birde tuvaletten çıktıktan beş on dakka sonra yine tuvalete anlayacağın uyku fln yok doğru düzgün 😱😬😮
LinaPrenses minikkurabiyem2019 gece 3 azmis valla saat basi cikkiym bnlr iyi gnlrn cnm oyuzdn nrmal😊36 haftmz
minikkurabiyem2019 Ahmetefe hadiyaa uyuyamaz oldum ben ya tuvalete gitmesem bile dönmek istegi var cunku sık sık uyanıyorum
EcemErgen 32+5 iz bende öyleyim. Sanarsin ki hic yapmamisim 😭 idrar torbama bi baski oluyor anlatamam. 1 2 damla icin bile gidiyorum. Anlamadim neden boyle oldugunu.
minikkurabiyem2019 eymen08arass bugun verdim bakalım sonuc soyleyecek doktorumdan mesaj bekliyorum işlh yoktur 👍
158741 minikkurabiyem2019 34 haftalığım canım gece güzdüz kaç kez kalktığımı hatırlamıyorum o kadar fazla kalkıyorum. Doktorum bana normal dedi.
25agustos minikkurabiyem2019 çok zor Kayınvalidemin yazlığına gittk bir gece kalmaya tuvalet alt katta gece in öık in çık. Heralde yarım saatte bir gittim geldim bacak kaslarım ağrıyordu sabah 😩😩
minikkurabiyem2019 25agustos of zor olmustur benım hep cat kısmım agrıyor nırmal dıyor dr ama bakalım
FSCMK minikkurabiyem2019 bugün tuvalete girdim çıktım aradan 2 dakika geçiyor tuvalet isteyi geliyor bana bugün çok kötüydü ya bende acaba doğruormuyum dedim suyum felanmı geliyor diye düşünmüştüm ama neyseki tuvaletmiş
Ahmetefe minikkurabiyem2019 işte bende aynıyım ki sık tuvalet dönme isteği + birde belim çok feci ağrıyor bebek aşağı indiği için ağrım var doğru düzgün hareket de edemiyorum hayırlısıyla sağlıkla alırız yavrucaklarımızı kucaklarımıza
Ahmetefe minikkurabiyem2019 işte bende aynıyım ki sık tuvalet dönme isteği + birde belim çok feci ağrıyor bebek aşağı indiği için ağrım var doğru düzgün hareket de edemiyorum hayırlısıyla sağlıkla alırız yavrucaklarımızı kucaklarımıza
Gamzeciks minikkurabiyem2019 37. Haftadayız gece 5 defa kalkıyorum herhalde. Gündüzleri saymıyorum bile. Wc de daha çok zaman geçiriyorum. İdrar torbana baskı yapıyor çünkü bebeğin yeri kalmadı. Torba küçüldükçe mecbur sık gidiyorsun. Normal yani