Hanife001 Kızlar sezeryanla doğum yapalı 4 gün oldum ağrılarım geçti ama bere çöktü galiba yatıp kalkamıyorum oturamıyorum bu acı ne zaman kadar sürer?
Haribo42 Hanife001 postlarda 15 gun sonra hic kalmiyo demisti bazi kisiler ins hemen gecer canim yaninda kimse yokmu cok hareket etmede hemen iyilessn allah sifa versn