Syd34
haklsınız çok sinir bozunu bir durum bense gebe kalabilmek için 1,5yıl falan korunmadım kafaya çok takıyodum üzülüyorumduö falan sonra aman dedim napim olmazsa olmaz böyle düşündükten 1ay sonra hamile kaldığımı öğrendim inanın kafada bitiyor psikoloji çok önemliymiş.
bir de insülin direnci oluyor polikistik kişilerde onlarında bi ilacı var ben nette okumuştum doktorunuza bi hatırlatın isterseniz