Merhaba kızlar, 11+3 haftalık hamileyim ve şu anda özelde bir doktora gidiyorum. Şeyma sorun olmadığı sürece aynı doktorla devam edeceğim yalnız sormak istediğim şey devlet hastanesinde de doktor ayarlamak gerekiyor mu? Bir çok hamileden hem özelde hem de devlette doktorum var sözünü duydum. Bu şekilde yapan var mı?