Huriye_Mutlu Açım ama iştahsızlık da var çok saçma duygular içindeyim doğru beslenemiyorum en önemli şeyleri yumurta ceviz kırmızı et balık tiksindim ne yapmam gerekiyor ? 😭
Beyzakvrkk Huriye_Mutlu benimde aynen öyle birde bulantı, yanma. Aç aç oturuyorum genelde belirli şeyler yiyebiliyorum tiskinmediiğim genede onlarda kusturuyor. Herşeyden tiskindimm hele yumurtayla ceviz birde tavuk 🤦🏻♀️🤮
Huriye_Mutlu Beyzakvrkk ay isimleri bile beni ürpertiyor artık o derece çocuk üzerinde etkisi olur mu korkuyorum
Beyzakvrkk Huriye_Mutlu bende korkuyorum ama kontrollerde doktorum normal olduğunu söylüyor gelişiminin 🤲🏻Rabbim büyük , rabbim korusun inşallah meleklerimizi