Busrakrkmz28 Yarın 2 hafta olacak sezeryan olalı bugun dikiş üzerinde küçük bir delikten sarımsı su geliyo damla şeklinde yaşayan var mı bu durumu. Kokusuz sarı akıntı şeklinde.
Burcuaec Busrakrkmz28 2 haftada neredeyse iyileşmiş olması gerekirdi göstermenizde fayda var banyodan sonra özellikle müslin tarzı kumaşla suyunu alırsanız orayı kuru tutmak gerekiyor faydalı olacaktır. Henüz doğum yapmadım ama sezeryan dikişli ameliyat olmuştum. Kuru kalmasına özen gösterdim.
Kubra6095 Doktorunla görüşmeni tavsiye ederim canım enfeksiyon olabilir. Yara yerinde kızarıklık şişlik varsa enfeksiyon başlangıcıdır ihmal etme
Busrakrkmz28 Dvrmsdaouz yapıştırma muayene oldum hafif bir açılma olmuş dedi pansuman yaptı suyu iyice sıktı bantladı Bi kaç gün pansuman yap dedi
Busrakrkmz28 Burcuaec bende kuruttum her gün ama nemli yerde yaşadığım için bu ara biraz terledi ama Allah a sükür muayene oldum hafif bi acılma varmış pansumanla kapanır dedi
Burcuaec Busrakrkmz28 çok geçmiş olsun evet nemde ister istemez ıslaklık yapıyordur kontrol ettirmeniz iyi olmuş kısa sürede iyileşir umarım. ☺️