Kızlar iyi akşamlar. Adetimden 14 gün sonra yumurtlama dönemimde yumurtlamamı ve çatlamasını gördüm. Sonrasında adetime 10 gün kala ovu yaptım yine koyuluk ve ardından çatlama göründü sanırım 2. Kez yumurtladım. Bu şekilde gebe kalan var mı? Bu durumda benim 1. Yumurtlamada gebelik olmadığı anlamına mı geliyor. Çünkü ovude artık silik çıkıyor. Bu konuda yardımcı olur musınuz