SemaSalihh ben kakao yagini eritip icine kakaolu vaseline vucut losyonu karistiriyorum uzerine 3 tane c vitamini ampul 3 tane e vitamini ampul kirip azicik da saf zeytinyagi katiyorum. Boyle bi karisim hazirladim. Kadinlar kulubunden gormustum 😀 Sabah yikandiktan sonra onu suruyorum. Gece tekrar yikanip uni baby nin bebek yagini suruyorum. Gobegime belime kalcama ust bacaklarima ve memelere 😊 ise yariyomu bilmiyorum ama suruyorum 😀 doktora sordum zarari yok dedi