Kuzey88 ben 3+2de kan testi verdim 59 Du değerim bir hafta sonra 4+3de keseyi gördük 8 gün sonra da kalp atışı. Adetin bir hafta geçince gitseydin keşke kese olup olmadığını görürdün , benim de ilki düşük olduğundan hemen gittim korktum gider diye içim rahat etmedi