Merhabalar guzel anneler. Ben hazıran 2 de adet gordum. Yumurtlama zamanlarımda 2 -3 kere bırlıktelık oldu.. adetımı beklıyordum ama gecen hafta hasta oldum baya kotu sekılde antıbıyotık kullandım. Adetim normalde asla gecıkmezdi aksıne 1-2 gun erken bıle olurdu. Ama suan 1 gün gecti ? Hamıle olma sansım var mı ? Yoksa ilaclar adetimi erteleme yapmısmıdır ? Veya hamıle ısem antibıyotık zarar verirmi bebege kalakaldım yardım edermısınız bana :( sımdıden tesekkur ederım