1Tecrubesizannee Minejjan boyle azarlar bi tavri vardi yada ben kotu bir gününe denk gelmistim. Bir yakinimizzin tavsiyesi uzerine gittim ama memnun kalamadim
Minik1anne Etkinmhmt merhaba ücreti ne doktorun ve bide 4 boyutlu yüzünün falan ultrasonunu veriyor mu
Ebrom Senaaysu 33+2 deyim canım. Hamileliğimin başlangıcından beri Akdeniz şifa hastanesine gidiyorum. Doktorum Kerim Emrah Yavuz çok memnunum 🤩