Nigdelianne defnefunda 15 haftadan itibaren ne kullandınız acaba krem mi yağ mi bende 13. Haftadayım bende 15de başlasam ama nasıl olacak bi fikrim yok
Deletedmom0048 defnefunda sürekli nemlendirmek istiyorum ama bi taraftan da üşeniyorum ne yalan söyleyim😂 ama mecbur
CansuDRY defnefunda Zaten küçük göğüslerim. Doğuma kadar göğsümde hiçbir şey yoktu. İşte ben de anlamadım. Her şey bir iki saat içinde oldu. Göğüsler süt dolunca.
Deletedmom0048 sevgitekes ayy çok erken olmuş canım inşallah başka yerlerde de olmaz ben de korktum şimdi ne çok çatlak oluyomuş kollarda bile
CansuDRY defnefunda Göğüslerimi ihmal etmiştim maalesef. Hiçbir şey sürmemiştim. Çatlakların hepsi sadece bir iki saat içinde oldu. Ama şu an hiç belli bile olmuyor. Çatladığında çok kırmızıydı.
Synonyms Deletedmom0048 pehlivan gibi gezmeli :) neyse catlayanlar icinde çözüm varmis cok dert etmemek lazim ama catlamamak icin elinden geleni yap. Ben bebe yagi kullandim karnimda hic bisey yok. Yarın da doğumum. Yarına kadar catlamazsam sıkıntı yok
Deletedmom0048 Synonyms 😂😂😂 heryeri yağlayınca ayakta mı durcam koltuklara muşamba sereyim bari😂 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım